Case:
Hver eneste kunde vi jobber med er svært opptatt av å ivareta sin identitet, samtidig som vi ofte får spillerom til kreative løsninger.
Jensen senger er en kunde med dype røtter innenfor sitt marked. I år fyller de 72 år og har dermed en lang og stolt tradisjon, samtidig som vi som byrå må sørge for at riktige kanaler blir brukt og at budskapet formidles på en riktig måte. Her kan du lese mer om hvordan vi jobber med Jensen Beds i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Storbritannia.
The challenge
Innkjøp av ny seng er sjeldent et impulskjøp og har ofte en lang beslutningsprosess. Det gjør at alle annonser og kampanjer må tilpasses så nøye som mulig og passe på å være tilstede under kjøpsøyeblikket. I tillegg skal en seng passe inn i soverommet og det stilles i vår tid høye krav til design. Dette må vi som byrå ta med oss når vi skal utforme annonsene.
The solution
Vi har brukt mye tid til å utforme retargeting-kampanjer som gjør at vi følger personen som befinner seg i prosessen av å kjøpe ny seng. Vi jobber hardt for å skape trafikk inn til nettsiden til Jensen og også distribuere gode content-artikler slik at forbrukeren tilegner seg så mye informasjon om sengen som mulig. I videoen over ser du et eksempel på hvordan vi har tilpasset lange artikler til å passe inn på Facebook ved bruk av «hurtigopplevelse».
Trenger du tilbud..
.. på produksjon av bannere og annet digitalt kampanjemateriell? Ta kontakt med vår kreative avdeling, for å få et uforpliktende tilbud!